kernel

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Wto, 27 Sie 2002, 00:03:37 CEST

> Za jakiś czas napiszę. Nagrywarkę mam od niedawna, muszę się tego nauczyć a
> poza tym właśnie wylądowała na dodatkowym kontrolerze i muszę to uruchomić
> (patrz pld-users).
Wiem, widzialem. Masz ustawione raid czy ata w biosie?
Ata chyba powinno pojsc bez zadnych sterownikow...
Jeszcze nie probowalem tego kontrolera.

> A ten programik (do obsługi) będzie w pakiecie?
Jutro :) tzn dzis jak wstane. Nie jestem juz w stanie kodowac :(

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \