kernel

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Nie, 25 Sie 2002, 23:20:38 CEST

On nie 25. sierpień 2002 23:09, Jan Rekorajski wrote:

> Bo sie wali(lo) niesamowicie z AMD.

chipsetami czy procesorami? Bo procesor chodzi u mnie OK (przekompilowałem
kernela).

> Co to jest?

Takie cuś żebyś mógł używać CD-(M)RW jak dyskietki: napęd troszczy się o
zarządzanie błędnymi blokami, formatowanie itd. (formatowanie jest ale trwa
podobno ok. 10 sekund) Tylko nowsze nagrywarki to mają (ja mam Lite-on 40125S
przerobiony na 48x ale modelu nie pamiętam) Linux jako pierwszy ma obsługę
tego na poziomie kernela.

Tomek

PS
Ciekawe dlaczego w WinXP nie zrobili tego (podobno, jeszcze nie używam, ale
tak czytałem).