Polski manual do mount ssie...

Marcin Wojtczuk (FastViper) fastviper w poczta.onet.pl
Pon, 26 Sie 2002, 02:11:49 CEST

In the thread Re: Polski manual do mount ssie...
You wrote:

> Zerknij do repo: pl_PL/man8/mount.8, trzeba tylko wrzucić do pakietu.

Extra! ;-)
02:10:03+viper w viper ~/rpm/SPECS ][  cvs up mount.spec
02:10:06+viper w viper ~/rpm/SPECS ][  ls mount.spec
ls: mount.spec: Nie ma takiego pliku ani katalogu

Późno i ślepnę, ale ls chyba nie uznaje nocy ani dni... Co robię źle ?
--
[ FastViper ] [ http://www.stringi.com/viper/ ]
miałem słowa własne, ktoś stwierdził, że zbyt ciasne...