[STBR] Nieudane budowania

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 26 Sie 2002, 18:22:13 CEST

Przejrzałem logi z builderów pod kątem pakietów, które mnie interesują
(głównie perl-*).  Większość z tego, czego nie udało się zbudować, to
problemy z brakującymi pakietami na builderach lub brakujące źródła.

Najpierw trzeba przebudować i uaktualnić perl-Devel-StackTrace.
Później to samo z perl-Exception-Class i perl-Crypt-Random.

Poza tym, zainstalowanie:
    latex2html
    perl-Audio-Tools
    perl-Audio-Wav
    perl-Convert-PEM
    perl-Crypt-CBC
    perl-Data-Buffer
    perl-Math-Pari

pozwoli na zbudowanie (lista może być niepełna):
    jneural
    perl-Audio-Mix
    perl-Crypt-DH
    perl-Crypt-DSA
    perl-Crypt-Keys
    [ chyba jeszcze jakieś perl-Crypt-* ]

IIRC kilka z perl-Crypt-* wymaga niezbudowanego perl-Crypt-Primes.

Brakujące źródła:
    perl-Archive-Zip
    perl-GD

Buildlog nieistniejącego pakietu:
    perl-Attribute-Tar

Poprawiony, gotowy do budowania:
    spamassassin

perl-Net-Daemon i perl-DBI u mnie się budują i testy przechodzą bez
najmniejszych problemów, natomiast na builderach wywala się na testach.
Na kluczowe wyglądają mi te fragmenty buildloga:

  Client: Error Cannot connect: Connection refused at t/forkm.t line 71.
  [...]
  No such file or directory (SOCK_DGRAM after trying SOCK_STREAM)

Nie wiem, czym to jest powodowane -- jakaś właściwość builderów?  Da się
to jakoś poprawić, czy wyłączyć domyślnie testy?

ps. Dlaczego na FTP nie ma fpc?

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]