mp3

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 28 Sie 2002, 14:31:54 CEST

On Wed, Aug 28, 2002 at 02:20:11PM +0200, Blues wrote:

> Ja my?l?, ?e np. dobrka to interesuje...
Interesowac to tak srednio. Ja naleze do parti tumiwisistów.
W robocie i tak audio nie ma zeby sie pracownicy nie rozpraszali
a w domu sam se zrobie.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.