mp3

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 28 Sie 2002, 12:53:38 CEST

On Wed, 28 Aug 2002, Michal Margula wrote:
> No to w takim razie divxów już też nie obejrzymy 8-). Może w końcu czas
> przekonwertować wszystko na vorbisy?

Nie wiem czy filmy da się.

Poza tym ja mam na płytach CD mnóstwo muzyki. I co z nią teraz zrobię? :)

Po bliższym przyjrzeniu się temu co jest na stronie sprawa wygląda bardzo
dziwnie. Bo wydaje się, że tak naprawdę płacić za licencję będą musieli
developerzy _tworzący_ dany program. Nie ma tam ujętego wogóle takiego
przypadku jak nasz, czyli dystrybucja oprogramowania.

Update: qrczak wlasnie doczytal, ze dystrybuując musimy sprawdzić czy
developerzy mają licencję, bo inaczej my łamiemy patenty.

Czy ktoś jest w stanie sprawdzić czy te patenty są zarejestrowane w
Polsce? Jeżeli nie to w naszych warunkach można to olać, bo strasznie dużo
tracimy na tym.
Poza tym wartoby wiedzieć w jakich krajach "ościennych" te patenty są
porejestrowane. szkoda, że patentów nie można sprawdzić w sieci....

BTW - ciekaw jestem co Debianowcy z tym fantem zrobią... :] Chyba i u nas
się skończy na katalogu non-free

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...