[announce] SPECS/specparser.pl

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 28 Sie 2002, 19:33:53 CEST

Witam,

Rozbudowałem trochę szkielet mojego skryptu do hurtowego wyciągania
informacji ze speców i uznałem, że może być przydatny nie tylko dla mnie.

Użyteczną cechą wersji, którą wrzuciłem, jest informowanie o tym, czy
aktualna wersja pakietu znajduje się na FTP (korzysta z poldka):

$ cd ~/rpm/SPECS
$ cvs up specparser.pl
$ poldek --sn ra --sn ra-test --up
$ ./specparser.pl -a --sn ra --sn ra-test *.spec

Polecam to uwadze podsyłającym na buildery...

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]