Fw: fucken chicken!

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Czw, 29 Sie 2002, 10:42:50 CEST

On Thu, 29 Aug 2002 09:51:09 +0200, you wrote:

>Mozesz przebudowac z aktualnym patchem i sprobowac?
>To naprawde paskudnie napisany skrypt :)
>
>Pozdrawiam,

Złe polecenie: Missing or invalid argument to LOGIN

Odczytane dane:

przy register_globals = Off, przy On działa ale zgubiły się wszystkie
ustawienia wiewióry.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć