[ANNOUNCE] GNOME2-Pack dla Ra

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 29 Sie 2002, 18:31:19 CEST

Dnia Thu, 29 Aug 2002 16:05:02 +0200
Michał Kuratczyk napisał(a):

>Cześć,
>
>Jeśli ktoś ma ochotę, to pod adresem:
>
>ftp://ftp.cs.net.pl/people/kura/RPMS/
>
>znajdują się najświeższe pakiety GNOME2 dla Ra. Katalog ten zawiera
>indeksy poldka, więc można sobie dopisać do /etc/poldek.conf:
>
>source = gnome2 ftp://ftp.cs.net.pl/people/kura/RPMS/
>
>i będzie prościej. Dostępne są też pakiety źródłowe:
>
>ftp://ftp.cs.net.pl/people/kura/SRPMS/

Czy mogę sobie jakoś ładnie wypoldkować desktopa mając już zainstalowane
GNOME1.4 (KDE3 też;>) i nie będzie problemów ? Czy pakiety GNOME2 mają
jakieś Conflicts: na pakiety GNOME1.4 ? W sumie 1.4 już mi nie potrzebne,
więc problemu chyba nie ma, no ale pytam z ciekawości. Aa, po wypoldkowaniu
komputera programy typu GIMP, Sylpheed będą działać normalnie? I jeszcze
jedno, czy w Packu znajdują się też wersje programów dla GNOME2 bo widzę, że
taki GIMP w wersji 1.3 jest właśnie dla GNOME2. (chyba się nie mylę?)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!