[ANNOUNCE] GNOME2-Pack dla Ra

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Czw, 29 Sie 2002, 21:57:59 CEST

On Thu, Aug 29, 2002 at 06:31:19PM +0200, ZyTeK wrote:
>Czy mogę sobie jakoś ładnie wypoldkować desktopa mając już zainstalowane
>GNOME1.4 (KDE3 też;>) i nie będzie problemów ? Czy pakiety GNOME2 mają
>jakieś Conflicts: na pakiety GNOME1.4 ? W sumie 1.4 już mi nie potrzebne,
Nie do końca. W tej chwili musisz sięliczyć z tym, że jakiś pakiet
wypluje Ci, że konfliktuje ze starą wersją (tak jest na przykład między
libglade-devel a libglade2-devel). Jutro postaram się wyłapać te rzeczy
i wtedy będzie to robił automatycznie. Póki co, skoro nie zależy Ci na
GNOME1, to po prostu odinstaluj starą wersję tam, gdzie będą konflikty.

>Aa, po wypoldkowaniu komputera programy typu GIMP, Sylpheed będą działać
>normalnie?
Taki jest plan. :->
Sylpheed, galeon i gnumeric mi działają działają.

>I jeszcze jedno, czy w Packu znajdują się też wersje programów dla GNOME2
W tej chwili są tam tylko podstawowe pakity GNOME2. Nowe wersje wychodzą
tak często, że i tak zapowiada sięwiele roboty. W miarę możliwości będę
się jednak starał dodawać następne pakiety.

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>