Opisy cronów

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Pią, 30 Sie 2002, 07:05:32 CEST

[30 sierpień, 2002] Bartosz Taudul napisał:

>Nie powiem, bardzo zabawne. Ale czym te pakiety się różnią oprócz nazwy
>i rozmiaru?

hc znaczy (AFAIR) home computer; hc jest rozwinięciem vixie - posiada
faetures ułatwiające efektywną konfigurację na maszynie, która nie
działa non-stop (ja to nazywam nadrabianiem zaległości ;)

Który jest lepszy? Ja wszędzie mam vixie, bo jakiś czas temu hc mi
podpadł (miał chyba jakiegoś buga, ale już nie pamiętam) i masowo
zrobiłem poldek -i vixie-cron

Mam nadzieję że przyda się przy pisaniu/poprawianiu description...

--