instalator

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 23 Sie 2002, 22:02:12 CEST

Witam

Sorki, ze ta lista, ale nie ma na stronie jak sie zapisac na inna, a ja
nie moge sobie przypomniec (faq i help rowniez nie dziala ;])

Mam nastepujacy komunikat:
Running Installer: (nie przetlumaczone :])
dest_devices: musi byc podana wartosc
O juz poprawilem. Partycje utworzylem wczoraj i dzisiaj trzeba bylo wejsc
na akcje - podac punkt monowania itp. W sumie moznaby zrobic sprawdzanie
przed wyjsciem z tego ekranu, komunikat itp.

Oczywiscie dysk podalem i zalozylem partycje.
Kilka luznych uwag:
1. Instaluje na monitorze hercules - kiedy naciskam strzalke w prawo, aby
przejsc na przyciski kursor nie pojawia sie na anuluj, a dopiero na cofnij.
W lewo nie przechodzi z gory na przycisk dalej.
Moze by tak jeszcze uzyc rozjasnienia gdzieniegdzie wygladaloby przejrzysciej
na tym monitorze (w koncu ma 3 kolory :]).
2. Aby cofnac z ekranu z haslem roota trzeba podac haslo :)
3. Krok 17 - strefa czasowa wylazi za ramke
4. Zostaw partycje - wydaje mi sie troche mylace - usunalem fat32, stworzylem
partycje i nie wiem czy jak nacisne to zostawi to co bylo wczesniej, czy to co
na ekranie.
5. Akcje - nie wiedzialem o co chodzi dopoki nie nacisnalem
6. "next>>" nie przetlumaczony w opisach
7. The Sorcerer (na gorze) - jw.
8. Brak skrotow klawiaturowych - c-cofnij itp
9. Przy sciaganiu po sieci wystepuje w sciezce po kilka '/' pod rzad. Mialem
problemy z sieci i myslalem ze to moze przez to.
10. Kiedy ponownie wjezdzam na haslo roota do wpisania 'x' moglby znikac -
nie wiem czy to haslo sie dopisuje, czy wpisuje od nowa.
11. Urzadzenie bootloadera - nie ma odstepu od wpisu. Jak podalem '/' wyskoczyl
na koncu (przed sciaganiem plikow) blad w stylu bootladercostam - nazwa nie
prawidlowa (nie przypomne sobie)

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \