[ANNOUNCE] GNOME2-Pack dla Ra

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Pią, 30 Sie 2002, 10:20:37 CEST

On Thu, Aug 29, 2002 at 11:18:04PM +0200, Michal Zawalich wrote:
>Zapomniałem jeszcze o gtkspell :)
Już są. Dodatkowo kilka innych pakietów ma nowe wersje lub rewizje
(głównie zmiany wykonane przez Artura Flintę).

UWAGI:
- gstreamer jest już dostępny w wersji 0.4.0 (u nas 0.3.4).
  Jeśli tego używasz, to zrób upgrade. :->
- pan wydaje się nie działać... Odpala mi się łizard "pierwszego
  uruchomienia", a potem się zamyka i koniec. Przy ponownym uruchomieniu
  znowdu mam łizarda. Wygląda na to, że nie radzi sobie z zapisaniem
  ustawień.

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>