Zgłaszanie błędu na bugs.pld.org.pl (apache-mod_watch)

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 31 Sie 2002, 10:10:15 CEST

Dnia Fri, Aug 30, 2002 at 01:16:44PM CEST, Wojciech Potaczek napisał(a):
> W Ra (stable) pojawił się apache-mod_watch-3.13-1
> Chciałem zgłosić błąd ale na bugs.pld.org.pl dostaję informację, że takiego
> pakietu nie ma.
> Kiedy nowy pakiet pojawia się na bugs.pld.org.pl?
> Jak to działa w praktyce?

Cron co kilka godzin (zdaje sie ze tak od 4 do 6) ustala listy
pakietow w poszczegolnych dystrybucjach bazujac na stanie z ftp.
Niepokoi mnie tylko jedno. Dlaczego ten pakiet niebyl wczesniej w test ?
(bo jesli by byl w test, tu juz by byl w bazie). W kazdym razie w tej
chwili powinno juz sie dac zglosic blad dla tego pakietu (pisze
offline i nimoge w tym momencie tego sprawdzic). Jesli dalej byly by
problemy, to daj znac.

Paweł

PS. Polecam zglaszanie bledow via email (instrukcja na
http://bugs.pld.org.pl/mailer.html)