reboot linux

Nie, 1 Gru 2002, 13:05:45 CET

On/Dnia Sun, Dec 01, 2002 at 02:08:19AM +0100, Michał Margula wrote/napisał(a)
> Ostatnio zauważyłem dośc nieprzyjemną sytuację. Po twardym resecie zaczyna się
> sprawdzać dysk. Po zakończeniu e2fsck wypisuje *** REBOOT LINUX *** i zgłasza
> się monit o podanie hasła roota lub wciśnięcie ctrl-d.
>
> No i teraz tak sobie myślę, że to bez sensu bo tak czy siak trzeba wcisnąć to
> ctrl-d. Nie można automagicznie tego tematu załatwić?
To jest bug w naszych rc-scriptach. fsck zwraca któryś tam kod błędu,
który to oznacza, że skrypty mają zrebootwać system. U nas nie jest to
uwzględniane.

Jeśli przygotował byś łatkę poprawiającą to, to było by super :-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux