kolejne błędy budowania - Xft.spec + pango.spec

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Nie, 1 Gru 2002, 19:30:57 CET

On Sun, Dec 01, 2002 at 04:55:14PM +0100, wrobell wrote:
> rpm -q freetype-devel

$ rpm -qi freetype-devel
Name        : freetype-devel               Relocations: (not relocateable)
Version     : 2.1.3                             Vendor: (none)
Release     : 0.1                           Build Date: nie 01 gru 2002 13:32:18 CET
Install date: nie 01 gru 2002 13:32:23 CET      Build Host: depeszws.depesz.pl
Group       : Programowanie/Biblioteki      Source RPM: freetype-2.1.3-0.1.src.rpm
Size        : 2370874                          License: GPL or FTL
Signature   : (none)
URL         : http://www.freetype.org/
Summary     : Pliki nagłówkowe biblioteki freetype i dokumentacja
Description :
Pakiet ten zawiera pliki nagłówkowe oraz dokumentację potrzebne przy
tworzeniu programów wykorzystujących bibliotekę FreeType.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam