Błąd w KDE 3.0.4

Pon, 2 Gru 2002, 23:14:42 CET

> Jest. Poprawione kdenetwork jest już w test ale najprawdpodobniej jeszcze
> nie ta wersja trafi do updates/general (jeszcze kilka innych drobiazgów
> jest do poprawienia) lae będzie to już raczej rel 9 (tak jak to jes teraz
> w test).

No wlasnie.
Wg zalaczonej dokumentacji serwer lisa powinien zostac wystartowany przez
administratora (czy nalezy to odczytac: przez skrypty startowe?) - czyli
chyba brak tutaj odpowiedniego skryptu startowego w /etc/rc.d/ ...
Poza tym ZTCW, nie wystartuje on bez pliku konfiguracyjnego. Wiec moze
odpowiedni (domyslny) plik konfiguracyjny nalezaloby dolaczyc / wygenerowac
na podstawie np. konfiguracji sieci?

Co na to znawcy KDE ?

A kdenetwork do testow lezy w test i czeka na wyniki testowania...

  phone (48)(58) 347 14 61