rozdział X11R6

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 2 Gru 2002, 02:40:06 CET

On Sun, Dec 01, 2002 at 11:46:02PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
>
> vs. nie wiadomo ile czasu na zabawach z XFree86 z prefiksem /usr?

Same X-y z XFree86 niech sobie tam siedzą.

Jedynym sensownym argumentem za pozostawieniem /usr/X11R6 jest
istnienie wielu implementacji standardu X Window i możliwość
zainstalowania kilku z nich na raz.

W kontekście powyższego argumentu (ew. innych _sensownych_)
możemy rozważać zabawę w chowanego jaka się np.: obecnie odbywa
z Gnome 2.1.x.

    wrobell <wrobell w ite.pl>