[PLDSA 1-1] New pine packages fix remote denial of service

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Pon, 2 Gru 2002, 09:58:52 CET

[02 grudzień, 2002] Marcin Bohosiewicz napisał:

>Wszystko sie rozbija o definicje co oznacza "uzywaja PLD".
>
>Bo ZTCW nie da sie na alphie i sparcu zainstalowac *samych*
>pakietow z PLD i uzywac, trzeba sie posilkowac pakietami
>z innych dystrybucji (np kernelem).

Chrzanisz. Jedyne pakiety spoza PLD to ccc i okolice (cc by cpq).

>W przypadku PPC jest tak, ze do prawidlowego działania systemu
>wystarczą pakiety pochodzące z PLD, tak jak na ix86,
>o czym bedzie sie mozna na zlocie przekonac jak przytaszcze
>na mimuw moją słynną B50 ;)

Ja DS20 nie przytaszczę, bo 50kg na plecach trochę ciężko... :)

>Chodzi o to male założenie - czy port systemu uznajemy za "supportowany"
>w momencie gdy staje się:
>a) kompletny (nie wymaga posiłkowania się obcymi pakietami do uruchomienia
>systemu),

:)

>b) posiada większośc pakietów, ale nie 100% i wymaga skorzystania
>z niewielkiej ilości (ale kluczowych) paketow z innych distro.
>c) jak punkt a) + instalator.

AFAIK na sparc i alphę nie ma jajka (które można samemu zrobić, nie
uciekając się do korzystania z zasobów innych dystrybucji), nie ma
instalatora (bo nie ma komu tego zrobić, rzecz jest wykonalna, w wolnych
chwilach przy tym grzebię).

Nie mam nic przeciw ppc. Chodzi o to, że PLD na axp (na pewno) i sparc
(kloczek?) normalnie działa. Skoro udostępniamy uaktualnienia pakietów,
to czemu o tym nie informować? Bo w sumie to jest najdziwniejsze: są
pakiety, więc czemu nie umieszczać namiarów na nie w anonsach?

--