gg.spec

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pon, 2 Gru 2002, 15:59:55 CET

On Sun, 1 Dec 2002 13:54:46 +0100
"Robert 'dzeus' Graużenis" <dzeus w alpha.net.pl> napisał(a):

> Jak można zbudować gnu-gadu ze wszystkimi możliwymi opcjami
> (wm_applet, gnome_applet itp), domyslnie jest:
>
> Wsparcie dla GNOME:     yes
> Panel GNOME:            yes
> Dockapp WindowMakera:   no
> Docklet dla KDE/GNOME:  no
> Dźwięk poprzez ESD:     yes
> Dźwięk poprzez aRts!:   no
> Playlista XMMS:         no
> Debug info:             no

Czy naprawdę nikt z developerów nie jest mi w stanie wytłumaczyć jak
zbudować gnugadu z gg.spec z uwzględnieniem wszystkich opcji (dockapp,
docklet, playlista itp.). Jak się nauczę to już wiedziłą na przyszłość
będę jak żonglować opcjami przy budowaniu.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
mailto:dzeus w zatorze.slupsk.pl