Lisa a skrypty startowe [było: Re: Błąd w KDE 3.0.4]

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 3 Gru 2002, 09:03:21 CET

Dnia pon 2. grudzień 2002 23:14, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
[CIACH]
> No wlasnie.
> Wg zalaczonej dokumentacji serwer lisa powinien zostac wystartowany przez
> administratora (czy nalezy to odczytac: przez skrypty startowe?) - czyli
> chyba brak tutaj odpowiedniego skryptu startowego w /etc/rc.d/ ...
> Poza tym ZTCW, nie wystartuje on bez pliku konfiguracyjnego. Wiec moze
> odpowiedni (domyslny) plik konfiguracyjny nalezaloby dolaczyc / wygenerowac
> na podstawie np. konfiguracji sieci?
>
> Co na to znawcy KDE ?
Hmmm, znawcą KDE nie jestem lecz użytkownikiem, ale już dawno czułem taką
właśnie małą niespójność - brakowało mi skryptów startowych do lisy - tak, by
się uruchamiała przy starcie systemu. Co do autokonfiguracji - to
niekoniecznie - zawsze można ją w trybie administratora z Centrum Sterowania
zmienić (co prawda w KDE3.1rcx nie ma już ustawień lisy, zresztą nie ma też
ustawień proxy dla konquerora  - ciekawe czemu ?).

> A kdenetwork do testow lezy w test i czeka na wyniki testowania...
Ściągnąłem. Apgrejdnąłem. Sprawdziłem. Działa - przeglądanie zasobów smb (na
tym mi najbardziej zależało :-), http, ftp. Nie działa nfs (ale to wcześniej
też mi nie działało :-).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl