g++ 3.2, djvulibre i athlon

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 4 Gru 2002, 15:05:33 CET

On Wed, Dec 04, 2002 at 12:16:59AM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> WRESZCIE namierzyłem byka. Tylko gdzie - w gcc, czy w djvulibre?
>
> Ktoś chyba tutaj (malekith?) pisał, że C++ nie dopuszcza równoczesnego
> istnienia wskaźników różnych typów do tej samej zmiennej i gcc 3.x
> wykorzystuje to przy optymalizacji. Jakie są dokładne ograniczenia?

Od razu zaznaczam, że nie wiem na 100%, na pewno jest to napisane w
standardzie C++ (i/lub C), ale nie da się ukryć, że czytanie go to
średnia przyjemność. Tak czy inaczej void* może być aliasem dla T*, dla
dowolnego T. Natomiast nie wiem jak to się przenosi na void*&. Na zdrowy
rozum powinno się przenosić.

Czy ten kod działa z -fno-strict-aliasing?

Mi to osobiście wygląda na bug w GCC, spróbuj może zapytać na
gcc w gcc.gnu.org? (w temacie napisz athlon, powinny być wieksze szanse na
odpowiedź).

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h