rozdział X11R6

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Wto, 3 Gru 2002, 09:27:56 CET

On Sat, 30 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ano.
> Wogóle przy początku zmian nad nad Ac IMHO wartoby też troche
> podeliberować jednak nad zawatrtością Group w specach tak żeby miało to
> większy sens dla instalatora.
> Z Group w sumie jest troche głupio b z jednej strony musi być, a z
> dtrugiej strony nie mammy dla tego czegos właściwie zastosowania (A IMHO
> możnaby to zutylizować :).

Dodać feature do poldka: jak zrobię w konsoli poldka

> cd X11

to wtedy ls wyświetla mi tylko pakiety należące do Group: X11/*

> cd ..

znowu wszystkie. I tak dalej. Jaki to daje pożytek? Ano taki: user
instaluje sobie PLD od zera, i chce sprawdzić np. jakie to PLD ma
aplikacje pod X11 do grafiki. Pisze więc

cd X11/Applications/Graphics

(albo X11/Aplikacje/Grafika)

i widzi, co chciał zobaczyć. Takie programy jak kpackage czy purp mają
taki ficzer wyświetlania wg grup. Poldek z takim ficzerem byłby MSZ czymś
graniczącym z doskonałością ;-)

--
Roman Werpachowski <roman at student.ifpan.edu.pl>
"And now for something completely different"