Błąd w KDE 3.0.4

Wto, 3 Gru 2002, 10:14:29 CET

> Nie wiem po czym grepowałeś, ale jak wrócę do domu to też sobie pogrepuję.

Po specu z head. Powinienem po czyms innym ?

> Nie.
Ano formalnie nie:

[ankry w green RPMS]$ rpm -qlp lisa-0.2.1-2.i386.rpm |grep /bin/lisa
/usr/bin/lisa
[ankry w green RPMS]$ rpm -ql kdenetwork-lanbrowser|grep /bin/lisa
/usr/X11R6/bin/lisa

Ale czy, to ktora lisa sie uruchomi powinno zalezec od $PATH ?
IMHO, ta z kdenetwork-lanbrowser jest do wyciecia, a do dodania zaleznosc
"Requires: lisa" w kdenetwork-lanbrowser. Bo jak slusznie zauwazyles
obecnosc tego demona w /usr/X11R6/bin nie jest niczym uzasadniona...

Moje pytania z poprzedniego listu nadal aktualne. Moze warto wlaczyc to co
zrobiles juz do Ra: updates/general ?

  phone (48)(58) 347 14 61