nest a /usr i /usr/X11R6

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 3 Gru 2002, 13:45:27 CET

On Tue, Dec 03, 2002 at 09:25:16AM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Na nieprzywoicie d?ugim $PATH
> Na dziwnych $LDFLAGS i ld.so.conf
> Na rozdzielnych menu KDE/GNOME/cokolwiek
Swietnie to sa argumenty zgadzam sie z nimi. Wcale nie jestem do
konca przekonany o tym ze moj pomysl sie do czegos nadaje tylko
nie lubie jak ktos pierdoli bez sensu tak jak Twoj przedmowca.
Chailem tylko podyskutowac.

1. Punk mozna obejsc symlinkami.
linik /usr/bin/konsole -> ../../kde/bin/konsole

2. Drugi pewnie tez.
3. Innym designem menu ? Choc po prawdzie tez teraz nie wiem.
Ale pewnie nawet nie trzeba redesignowac wystarczy pozmieniac pliki dektop.

> Jak lubisz ka?d? aplikacj? w osobnym katalogu to zainstaluj sobie
> Windows z ichnim "Program Files" i rejestrem, który próbuje to do kupy
> zwi?za?.
To nie jest argument przeciwko. To jest tylko przyklad ze mozna to
zle zrobic.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.