Porządki w applnk

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Wto, 3 Gru 2002, 15:07:52 CET

On Tue, Dec 03, 2002 at 01:47:56PM +0100, Roman Werpachowski wrote:

> Ku wiadomości:
>
> zrobiłem w CVS w module applnk dwa podkatalogi w Scientific: Numerics i
> Plotting. Przydatność obu uważam za poza dyskusją, jeżeli ktoś ma lepszą
> nazwę niż Numerics, to proszę bardzo. Powrzucam w najbliższym czasie do
> obu katalogów wszystkie programy jakie mi podpadną pod którąś z kategorii.

Czy jest w ogóle takie słowe jak Numerics?
Zresztą tu są jacyś naukowcy, niech oni się wypowiedzą.

> Następna sprawa: coś trzeba zrobić w Utilities (jakaś struktura). Są tam
> przeglądarki, monitory sprzętu, logów, tablice znaków, kalkulatory też by
> tam można wrzucić (calc, dalc, jakieś gnomowate). Proponuję:

> Utilities/Viewers (przeglądarki tekstu, XML, logów)
> Utilities/Hardware (monitory CPU, zajętości dysku,...)
> Utilities/Calculators (kalkulatory)

Proponuję podział następujący:
Fajne, bardzo fajne, takie sobie, skąd się to tu wzięło, jeszcze nikomu się nie udało
tego uruchomić może Tobie się uda. (applnk-alternative)

Powinna być jakaś prosta zależność między grupami RPMowymi a applnk.
--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!