Porządki w applnk

Wto, 3 Gru 2002, 21:04:04 CET

> zrobiłem w CVS w module applnk dwa podkatalogi w Scientific: Numerics i
> Plotting. Przydatność obu uważam za poza dyskusją, jeżeli ktoś ma lepszą
> nazwę niż Numerics, to proszę bardzo. Powrzucam w najbliższym czasie do
> obu katalogów wszystkie programy jakie mi podpadną pod którąś z kategorii.

Nie dokonczyles:
- nie dopisales do Scientific/.order - bez tego beda dodawane na koncu, po
  potencjalnie pozostalych w glownym Scientific/ aplikacjach
- Scientific/Plotting/.directory: czemu Mathematics ?
- nie dodales katalogow do configure.in - nie trafia do dystrubucyjnego tara
- "Obliczenia numeryczne" jest stanowczo za dlugie. Powinno byc jedno slowo.
- warto by pomyslec o ikonkach

Sadze, ze najblizszy release applnk nalezaloby nazwac 1.5.0; co myslisz ?

BTW: i tak uwazam, ze wydzielenie "Numerics" z "Mathematics" jest sztuczne i
niepotrzebne. Pewnie sie niedlugo chemicy obrusza, ze rysowanie wzorow to
nie chemia, a znam tez fizykow uwazajacych, ze mechanika to nie fizyka...

Moim zdaniem dzielenie kategorii ma sens, gdy liczba programow w ktorejs z
nich przekroczy 10. W przeciwnym razie nalezaloby raczej kategorie laczyc
niz dzielic. [ nie sugeruj sie tu moim podzialem "Editors" - jesli potrafisz
zunifikowac tamtejsze kategorie, to bede "za" ]

  phone (48)(58) 347 14 61