nest a /usr i /usr/X11R6

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 4 Gru 2002, 00:31:20 CET

On Wed, 4 Dec 2002 00:20:15 +0100
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> wrote:

> W przypadku JDK? (bo to /opt/jdk też było)

Mnie tu chodziło raczej o coś w stylu intellij czy też tomcata. Jak się
bawiłem JSP to najwygodniej było mi to trzymać wszystko w jednym
katalogu, a nie porozwalane po całym systemie. Potem przygotowanie do
prezentacji całej pracy komuś innemu sprowadzało się do skopiowania
jednego katalogu na CD.

				Artur