nest a /usr i /usr/X11R6

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 4 Gru 2002, 01:19:42 CET

On Wed, Dec 04, 2002 at 12:04:38AM +0100, Michal Kochanowicz wrote:

> No to ja czegoś nie rozumiem. Bo albo jar MA być ładowany automatycznie
> i wtedy jest umieszczeny na CLASSPATH albo w lib/ext, albo nie ma być,
> więc nie ma go na CLASSPATH ani lib/ext i nie ma problemu?
Jak jar-a umieścisz gdziekolwiek na dysku, to automatycznie nie
jest dodawany do CLASSPATH. Jeśli umieścisz go w lib/ext,
to zostanie automatycznie załadowany (podobno, nie sprawdzałem,
ktoś pisał tu kiedyś o tym) i jest to proszeniem się o kłopoty.

Np.: zainstaluj sobie kilka implementacji parserów XML-i do Javy,
dodaj zainstalowane jar-y do CLASSPATH i spróbuj użyć innej implementacji,
niż jest widoczna standardowo.

    wrobell <wrobell w ite.pl>