zależności lub przynależność katalogów w GNOME2, gnome-vfs z Ra

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 4 Gru 2002, 14:23:44 CET

On Wed, 4 Dec 2002 14:16:41 +0100
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> wrote:

> Swoją drogą ta wersja, a konkretnie przewędrowanie pliku
> gnome-vfs-mime-magic z /etc/X11/GNOME do /etc/X11/GNOME2, jest winna
> zwalonym ikonom w nautilusie z GNOME 1.
> (w gnome-vfs.spec z cvs dodany link - STBR do updates-general do Ra)

Z tego co mam u siebie budowane to gnome-vfs-mime-magic przechodzi do
/etc, ale jeszcze nie robiłem commitów i staram suię najpierw całośc
przemielić, sprawa się skomplikuje jak ktoś juz podobną robitę robi
równolegle :)

			Artur