SPECS: qssl.spec (NEW)

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Śro, 4 Gru 2002, 18:36:45 CET

Artur Frysiak (Wednesday 04 of December 2002 10:15):
> Hmm, nie miałem pojęcia że to plugin qt a nie psi. Ale skoro tak to ...
Naglowko pilku qssl.h jest napisane ze to qt plugin. Pozatym jak mozna sadzic
ze to psi plugin jak tam nie ma ani jednego odwolania do api psi?

> ... dlaczego to leży w /usr/X11R6/lib a nie tam gdzie pluginy do qt ?
Przepraszam to moj blad, nie wpadlem na to.

> W związku z tym nie jest to dokończone.
Dzis w nocy dorobie plugin-st i mt  i bedzie szlo do katalogow qt.
--
Piotr Szymanski,
"Nie pytaj swiata dokad zmierza, bo nie daj Boże prawde powie."