openoffice

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 6 Gru 2002, 09:52:38 CET

> wystaw to gdzies wia ftp, to moge wystawic na swoim ftp'ie w pracy
> daj rowniez src.rpm i inne ew paczki ktore zbudowales do tego i ew byly
> potrzebne.
No właśnie tu jest mały problem, bo nie mam gdzie wystawić - stoję za
maskaradą, a dostępu do tak dużego ftp'a nie mam. Mogę ew. gdzieś uploadnąć
jak dasz namiary.
BTW zaraz zabieram za polskie tłumaczenia...

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \