Usuwanie zbędnych pakietów

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pią, 6 Gru 2002, 10:56:17 CET

On Fri, Dec 06, 2002 at 10:44:45AM +0100, Grzegorz Godlewski wrote:
> Możliwe, ale poza konkrentym przypadkiem db1, chodziło mi o ogólną idee tego
> typu pakietów, które same są bezużyteczne - biblioteki itp...

Juz kiedys rzucilem pomysl (bez odzewu): wewnetrzna poldkowa baza
pakietow ktore uzytkownik chce (i uzyl "install" aby je miec). To
pozwoloby miec tylko chciane pakiety + ich zaleznosci.

bajcik
--
Krzysztof Garus <kgarus w bigfoot.com>               Linux User 171721
http://www.bigfoot.com/~kgarus