Usuwanie zbędnych pak

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Sob, 7 Gru 2002, 12:21:39 CET

* Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [021207 12:04]:

> IMHO, nie ma takich pakietow.
Chodziło mi o pakiety typu db1, które w procesie upgradu na np. ac, albo
odinstalowania jakiegoś pakietu śmiecą w systemie.

> Zawsze mozna znalezc powod do zainstalowania pakietu, od ktorego nic w bazie
> RPM nie zalezy.
>
> Mysle, ze lepszym kryterium byloby oparcie sie na tym, JAK pakiet zostal
> zainstalowany (przez podanie nazwy/maski, czy jako zaleznosc).
1. Jak już wspomniałem możesz go zainstalować na kilka sposobów: install w poldku,
bezpośrednio rpm'em, aptem itp.
2. Mechanizm ten wprowadzony w nowym poldku nie będzie obejmował pakietów już
zainstalowanych.
Może rozwiązanie jest gdzieś pośrodku...

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \