ra-general-updates: kto, z kim, kiedy ?

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Wto, 10 Gru 2002, 08:05:57 CET

W sumie moje pytania zawarłem w temacie, ale może je rozwinę:

Kto zajmuje się ra-general-updates ?
Ewentualnie z kim, bo samemu dbanie o ra-general-updates to chyba dziwny
pomysł ?
Kiedy dana paczka trafi do Ra, wsensie do general-updates ? Rozumiem że
w przypadku dezaktualizacji, ale po jakim czasie ? Jakie testy będzie
musiała prześć by wylądować w general-updates do Stable 1.0 ?

No to tyle :)

--
+---------------------[ mailto: admin w wombb.edu.pl ]-+
| Przemysław Stanisław Knycz,  Registered Linux User |