Zlot

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 8 Gru 2002, 18:06:34 CET

nie 08 gru 2002 17:10:58 CET, Krzysztof Orlinski napisał(a):

> Czy osoba odpowiedzialna za zlot (sądząc po domenie to Averne) moglaby
> sie wypowiedziec (ewentualnie zamiescic na
> http://zlot.pld-builder.net) na temat oficjalnego miejsca i godziny
> spotkania wszystkich uczestnikow zlotu ? W przeciwnym wypadku mam
> wrazenie ze polowa uczestnikow nie bedzie wiedziala o co chodzi ;]

Ja np. byłbym niezmiernie szczęśliwy, gdybym się dowiedział, jaki jest
przewidziany plan lekcji na piatek, sobotę oraz niedzielę. Czy będą jakieś
wykłady, czy też spotkanie czysto rekreaacyjne. Mam w sobotę zajęcia, i
nie wiem, czy mam przypadkiem na nie nie trafić :)

--
http://3572809626/            |
http://www.mysza.eu.org/      | ZUS - Zero Uslug Seksualnych