Wywalić alse w diabły!

Rafa³ Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 8 Gru 2002, 22:39:30 CET

Dobry wieczór,

Po jaką cholerę alsa wogóle leży na eftepie?
Przecież te pakiety chyba nigdy nie działały!
Nigdy przenigdy nie udało mi się uruchomić aktualnego
kernela z eftepa razem z aktualną alsą z eftepa, zawsze
musiałem sobie alsę z buildera dobudować. A próbowałem eftepowych
pakietów wiele razy, zarówno z Ra na 2.2 jak i z nesta na 2.4.

To co teraz jest to już wogóle żenada, mam 2.4.18-5
z nesta, doinstalowałem kernel-sound-alsa-0.9.0rc3 w 2.4.18_5
i pierwsza próba odegrania czegokolwiek skończyła się twardym resetem.

W dodatku na ftepie nestowym leży teraz "do kompletu" kernel-2.4.18-2 (!)

Czy ktoś wogóle nad tym panuje?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)