mozilla 1.2.1 z cvs rev 1.212 - budowanie, ... GPG, enigmail

Marek Guevara Baun marek.guevara w atm.com.pl
Wto, 10 Gru 2002, 10:20:01 CET

Użytkownik Filip Kalinski napisał:

> Ze spaczkowaniem może byc trochę problemów, ponieważ prócz js/xul/rdf
> druga paczka zawiera moduł binarny (.so) czyli trzeba to skompilować,
> a źródła wymagają chyba obecności źródeł mozilli. Zatem budować było by
> to trzeba razem z nią.

Za http://enigmail.mozdev.org/source.html#mozilla  trzeba przebudować
tylko trzy moduły: modules/libreg, string i xpcom, ale muszą (???) być
one wzięte z tych samych źródeł co używana z enigmailem mozilla.

Ja na razie zatrzymałem się na etapie budowania samej mozilli 1.2.1
w Ra.

--
Marek Guevara Braun <mguevara_pld.org.pl>