ra-general-updates: kto, z kim, kiedy ?

Wto, 10 Gru 2002, 11:43:39 CET

> Dnia Tue, 10 Dec 2002 09:13:02 +0100 (CET)
> Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> naszkrobał:

> ZTCJW to dzimi zajmuje się ra-updates-security a kloczek miał klikać na
> Ac.

Zatem ja to widze tak: deweloperzy decyduja, co wyslac na buildery Ra, dzimi
decyduje, czy to ma isc do security, a jesli nie, to kloczek wrzuca do
general. Albo nie wrzuca. Nie wiem, czy ktos inny ma uprawnienia.

A co do Ac, to jeszcze nie ma builderow (czytaj: dzialajacych).

> Od wszystkich developerów czy może developerów zajmujących się tylko
> stabilną wersją 1.0 czy może tylko developerów którzy zajmują się tylko
> ra-general-updates ? :)

Od tych, ktorzy zechca wyrazic swoja opinie.
Zeby jak cos bedzie nie tak bylo do kogo pretensje kierowac.

  phone (48)(58) 347 14 61