Usuwanie zbędnych pak

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 10 Gru 2002, 12:24:56 CET

On Tue, Dec 10, 2002 at 11:47:41AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ze nie mozesz poldekiem zainstalowac czegos, co nie jest pakietem rpm.
> A to cos moze zalezec od pakietow rpm, pozornie osamotnionych w bazie.

Wtedy należałoby ręcznie pooznaczać te pakiety[*]. Cóż... albo rybki
albo akwarium.

[*] już mi chodzi po głowie bajer który robi ldd na binarkach z tegoż
pakiety :>

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/