wine.spec

Pią, 13 Gru 2002, 00:55:01 CET

> Wg. mnie spójność kobył w stylu Gnome2 jest ważniejsza, a tą ciężko było
> by zachować dorabiając z okazji nowego pakietu kolejengo patcha. Zresztą
> patrząc się na inne dystrybucje, wiekszośc przyjmuje podobne złożenia.

Nie chodzi mi o gnome, a o reszte. Gnome mnie nie interesuje.
Spojrz na temat.

> Nie wiem, sam nie przerobię kilkuset pakietów. Ale jak każdy wexmie
> kawałek to bedzie zdecydowanie łatwiej. Zresztą w wiekszości wypadków
> pakiet swoją lokalizację okresla na podstawie _prefix.

Chwila, moment. To to JEST przetestowane, czy NIE MA komu tego testowac ???

> Rozumiem, że jesteś chętny do pisania i utrzymania patchy na całe
> Gnome2? Co daje Ci rozdział na /usr/X11R6 i /usr? Tylko nie pisz, że

Kto tu mowi o gnome2 ? XFree86.spec, to nie jest gnome2.

> porządek, bo to już wszyscy mówili, i jakoś jest to mało przekonywujace,
> szczególnie w dystrybucji opartej o rpm'y.

> Klucznik CVS władający rw do niego nie miał nic przeciw, kilka innych
> osób też było za, sprzeciw był mało konstruktywny, wiec lepiej zacząć
> robić, bo decyzje w przypadku PLD zapadają wolniej niż w najbardziej
> konserwatywnych instytucjach kościelnych (bez jakichkolwiek podtekstów),
> a nic nie robienie do niczego nie prowadzi.

Znaczy albo klucznik podjal po raz kolejny decyzje, ktorej nie raczyl
z nikim przedyskutowac, ba nawet o niej poinformowac (migracja zmiany
nest->ac).
Albo ktos probuje mu pomoc w podjeciu tej decyzji w sposob tez trudny do
zaakceptowania.

> ps. Zmiany w CVS są robione już jakiś czas, narazie w obrębie Gnome2 i
> jego przyległości. Narazie nikt nie protestuje, więc nie widzę
> problemów.

A ja nie widze problemu, poki dotycza gnome2.
Jesli wychodza poza, chce zobaczyc prorokowany zakres prac / zaawansowanie i
potencjalne problemy, albo bede protestowac.

Czyli potencjalne cofniecie wine.spec jest do przemyslenia ?

  phone (48)(58) 347 14 61