firewall-init: firewall-pre.init (HEAD)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 12 Gru 2002, 12:11:29 CET

W liście z czw, 12-12-2002, godz. 11:56, Tomek Orzechowski pisze:

> Co dokładnie nie działa? ipchains regułek nie ustawiają?
Teraz konkretne pytanie.

Wstawiaja, bo je nawet wyswietlic mozna, ale te regułki nie dzialaja :)
Prosty przykład maskarada.
Po starcie systemu nie dziala a po /etc/rc.d/init.d/firewall restart
dziala.

po

mv S09firewall S11firewall dziala zawsze.

TiweK
--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdanski, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);