STBR freetype.spec (HEAD)

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Pon, 16 Gru 2002, 23:10:55 CET

Michal Kochanowicz (Monday 16 of December 2002 22:57):
> Bez jaj, nie wiem jaki ty masz monitor, ale mój ma jakieś 4 x mniej DPI
> niż drukarka ;) A tak serio to widzę na krawędziach czcionek jakieś
> żółtawe cosie. Ciekawy jestem jak by to wyglądało przy o połowę
> mniejszych czcionkach (bardzo sobie cenię powieżchnię ekranu ;) ).
Te zoltawe cosie to uzywany przeze mnie subpixelhinting, jest domyslnie
wylaczony.

> Oglądałeś to na LCD czy CRT, bo może to ma znaczenie?
Z lcd nie problem, wiecej w linkach.

Ogolnie to kwestia gustu, z technicznego punktu widzenia autohinter jest
lepszy:
http://www.freetype.org/freetype2/2.1.3-explained.html
http://sourceforge.net/project/shownotes.php?release_id=123032
Wydaje mi sie ze konieczna bedzie tez rekompilacja pango.
I tak za kilka dni bede robil masowy downgrade do gnome 1.4, wiec jeszcze sie
przyjrze temu jak wpakowac obsluge nowego antyaliasingu do g*
--
Piotr Szymanski,
"Nie pytaj swiata dokad zmierza, bo nie daj Boże prawde powie."