feczmejl

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 17 Gru 2002, 19:17:37 CET

On Tuesday 17 December 2002 19:07, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie już nie .. widzę że nie ma sensu ani odpowiodanie ani zadawanie
> pytań.

Kurwa mać.
Czy to ja jestem jakiś dziwny, czy też słusznie uważam, że nie pojawianie się
przez kilka dni secupdejtów jest szczytem kretynizmu?

Mnie to i tak pierdoli, bo sam sobie paczkę zbuduję jeśli mi będzie potrzebna,
ale do szewskiej pasji doprowadza mnie sytuacja w której ktoś się mnie pyta,
gdzie jest nowy fetchmail, a ja mu odpowiadam, że nigdzie. Czemu? Bo nie ma
kurwa mać komu na ftp umieścić. Skoro do kurwy nędzy obecna ilość osób z
dostępem do ftp jest niewystarczająca to dajcie ten dostęp jeszcze z dwóm
osobom.

(tak... klnę bo mnie ta sytuacja wkurwia niesamowicie... kurwa mać)