Realplayer - problem z cvs

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 18 Gru 2002, 22:16:46 CET

On Wed, Dec 18, 2002 at 10:11:42PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> [...]

Zakomentowac to w specu oczywiscie jesli Ty chcesz budowac na ix86
jesli nie to sciagnac.

> $ grep License realplayer.spec
> License:        commercial (Copyright (C) RealNetworks, Inc.)
> [...]
>
> Grzecznie poprosic o zgode na dystrybucje ?
Tak ale to jest blad (dokladnie moj blad) ale nie bardzo wiem jak poprawic
bo teraz do przebudowania realplayer.spec potrzeba sciagnac sobie
binarke na alpha i ppc i ix86 a w wiekszosci przypadkow i tak chodzi
tylko o ix86.
--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.