ORBit2 się nie buduje

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 17 Gru 2002, 22:17:49 CET

On Tue, 17 Dec 2002 21:56:59 +0100
Grzegorz Golawski <grzegol w pld.org.pl> wrote:

> Podczas budowania najnowszego ORBIt2 dostaję coś takiego:
>
> [...]
> Wcześniej, jeszcze z pakietami z Ra budowało się.
> Czy u was się buduje?

Zapisano: /home/users/aflinta/rpm/RPMS/ORBit2-2.5.0-2.athlon.rpm
Zapisano: /home/users/aflinta/rpm/RPMS/ORBit2-devel-2.5.0-2.athlon.rpm
Zapisano: /home/users/aflinta/rpm/RPMS/ORBit2-static-2.5.0-2.athlon.rpm

gcc-3.2.1-1
glibc-2.3.1-0.2
libxml2-2.4.30-1
libxslt-1.0.23-2
intltool-0.23-1
scrollkeeper-0.3.11-8
pkgconfig-0.14.0-1
audiofile-0.2.3-4.20021108
esound-0.2.29-1
gtk-doc-0.10-2
glib2-2.1.5-1
linc-0.7.0-4
atk-1.1.5-1
gnome-common-1.2.4-2
pango-1.1.6-1
libIDL-0.8.0-5

(podałem dlatego tyle pakietów, bo tak wynika to z kolejności budowania
gnome2) http://www.gnome.org/start/2.0/installation.html#buildorder

			Artur