feczmejl

Wto, 17 Gru 2002, 23:58:58 CET

On Tue, 17 Dec 2002, Jakub Bogusz wrote:

> JAKA? Zmiany już zaistniały tam, gdzie sięga nasza władza - czyli w CVS.
> Nie mam uprawnień do wysyłania zleceń na buildery Ra ani grzebania na
> ftp.

OK masz rację. Zrobił się mały zator przez to że nie miał kto tego
popchnąć :>
Z innych rzeczy jakei są do puszczenai do yupdates/geberal widze w tej
chwili ypserv i po poprzwce Tomka cvs-nserver.
Coś jeszcze ?
(mysql i fetchmail poszły do przebudowanai na wszystkie buildery).

Z reszty zmian: zaraz wykonam zmianę nazwy pld-builder na
pld-builder.old w cvs żeby niejako na czysto zacząć prace nad nowymi
skryptami.