podwójne applnk i pixmaps

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 18 Gru 2002, 01:19:04 CET

On Wed, 18 Dec 2002 00:42:38 +0100
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> wrote:

> tzn w /usr/share i /usr/X11R6/share.
> Co z nimi? Czy wmconfig obsługuje obie lokalizacje?

Te z /usr/share to część z aplikacji przenoszonych z /usr/X11R6 do /usr,
jakby wszystko przenieść, to problem /usr/X11R6/shatre/applnk sam by się
rozwiazał ;-)

> Poza tym nie widzę, żeby /usr/share/{applnk,pixmaps} należały do
> jakiegokolwiek pakietu - czyli równie dobrze mogą mieć uprawnienia 700
> root.root i nie być dostępne dla użytkowników.

Bo w zasadzie tworzą je powyzsze aplikacje, a nie jest to składowa część
applnk.spec (aczkolwiek u mnie jest, bo wywaliłem z niego /usr/X11R6,
ale nie robię commita z tym bo wtedy to już wszyscy mnie zatłuką ;-)

				Artur