podwójne applnk i pixmaps

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 18 Gru 2002, 10:30:30 CET

On Wed, Dec 18, 2002 at 01:19:04AM +0100, Artur Flinta wrote:

> Te z /usr/share to część z aplikacji przenoszonych z /usr/X11R6 do /usr,
> jakby wszystko przenieść, to problem /usr/X11R6/shatre/applnk sam by się
> rozwiazał ;-)

Jaasne, zacznij od XFree86, które pierwotnie dostarcza
/usr/X11R6/share/pixmaps :P

Podobnie przy definicji _applnkdir=%{_prefix}/share/applnk dwa katalogi
zostaną zawsze ze względu na XFree w /usr/X11R6.

Jeszcze dwie uwagi co do przenosin:

1. GNOME2 mnie mało obchodzi, ale z mozillą po zepsuciu przychodzą pliki
.desktop w katalogach widzianych chyba tylko przez GNOME2.

2. czy nie za dużo ląduje teraz bezpośrednio w /etc?

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/