podwójne applnk i pixmaps

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 18 Gru 2002, 18:02:08 CET

On Wed, 18 Dec 2002 13:05:48 +0100
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> wrote:

> Czyli albo będą po 2 katalogi, albo muszą mieć ustalone jedno
> położenie, niezależnie od %{_prefix}.
> IMO to drugie jest lepszym rozwiązaniem.

To ja obstaję tez za jednym :) /usr/share/pixmaps i jak konieczne się
okaże to linkw /usr/X11R6/share/pixmaps (choć pewnie bedzie się dało
bez niego obejść).

> A co poza GNOME2 czyta /usr/share/applnk?
> Nie wiem jak KDE (ankry już się pytał), ale GNOME i KDE to nie jedyne
> środowiska.
> Samodzielne window managery do plików .desktop dobierają się przez
> wmconfig, który plików .desktop szuka tylko w /usr/X11R6/share/applnk,
> /usr/X11R6/share/gnome/apps i /etc/X11/applnk.

I wmconfiga chyba należałoby poinstruować jaki panuje standard (a w
zasadzie jaki jest obecnie wdrażany) Artur Frysiak podał doskonały
przykład, że applnk jest lekko mówiąc out of date ;-)

http://www.freedesktop.org/standards/VFolderDesktops.txt
http://www.freedesktop.org/standards/desktop-entry-spec/desktop-entry-spec.html

					Artur